donderdag 23 oktober 2008

Huiskamer...

Inmiddels hebben we het advies maar eens opgevolgd om de kamer wat "aan te kleden". We hebben van Tamara en Marga hele mooie posters gekregen en van Jane, de CF-consulente van het HAGA, ook één. Eerst had ik nog zoiets van "laat maar want ik blijf hier niet zo lang", maar dat verhaal gaat natuurlijk niet meer op. En ik moet zeggen dat het er heel wat beter uit ziet zo. Bar heeft dinsdag bij Ikea een leuk lampje meegenomen dus het wordt nog wat. Een kinderhand is gauw gevuld!

Morgen weer vroeg naar huis. Bar moet eerst ff bijles geven in DH en na de lunch met een collega gaan we dan richting huis. Nog steeds zonder infuus, dus dat is prettig. Leon heeft nieuwe ramen aan de zijkant van het huis en in de keuken gemaakt die ook open kunnen; schijnt mooi geworden te zijn dus ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prettig weekend,

VV

Anoniem zei

Hoi Peter en Barbara,
Ik dacht al dat het iets beter ging met Peter toen ik hem zag zitten in de huiskamer afgelopen weekend toen we terug kwamen van vakantie.
Nu ik jullie stukjes lees klopt dat inderdaad. We hopen dat die lijn zal blijven stijgen.
Het kozijn is mooi geworden. Ziet er goed uit.
gr. de buren van nr. 58.