vrijdag 14 november 2008

Kort weekend

De weken gaan nu echt een beetje op elkaar lijken. Niet zo raar natuurlijk na ruim 10 weken. Ik probeer dan ook steeds weer iets nieuws te vinden. Deze week heb ik van Ghita een heel irritant spelletje gekregen waardoor je zelfs met jezelf ruzie krijgt!
Ik heb ook nog foto's van de bruiloft meegenomen die nog ingeplakt moeten worden... En het is ook wel spannend om te weten dat je keuken gesloopt wordt maar daar verder niks van ziet. Het is wel fijn om te weten dat het in goede handen is bij Edwin en dat het contact met het bedrijf dat de keuken gaat plaatsen soepel verloopt.
Door het werken aan de keuken ga ik pas zaterdagmiddag naar huis tot zondagmiddag. Barbara blijft vrijdag ook slapen in DH. Ze heeft maandag bovendien een thuiswerkdag geregeld. Zodoende kan ze hier werken en kunnen we misschien 's middags ff een "Haegs bakkie pleuh" halen in Kijkduin.
Het trainen met de fysio in de oefenzaal gaat prima en nog steeds heb ik geen infuus nodig. Alleen maar goed dus. Uiteraard heb ik mijn momenten dat het mentaal zwaar is en zo zijn er ook de baaldagen. En die heb ik niet alleen; Barbara heeft dat natuurlijk ook. Zij heeft weliswaar de afleiding van het werken maar toch. En er zijn natuurlijk nog meer mensen in mijn directe omgeving die ik zeker niet vergeet. De vaste bezoekers, Tamara, mijn moeder,mijn zus en Ghita. Plus de regelmatige telefoontjes en mailtjes van de vaste clan. Thnx! Blijf zo doorgaan.

Geen opmerkingen: