donderdag 6 november 2008

Steady weekje

Ik besef dat het al een week geleden is dat ik wat geschreven heb. Nu is het zo dat ik jullie niet ga vervelen met wat hier dagelijks gebeurt want dat trekt geen lezers...ik zou ook snel klaar zijn.
Na het vorige bericht ben ik mentaal gelukkig weer "opgeknapt". Vorige week ben ik in contact gekomen met een psycholoog van het HAGA-ziekenhuis en zij gaf me gelijk wat huiswerk. Sowieso vind ik het interessant om te weten hoe sommige dingen werken, maar het is ook prettig als ik samen met haar een modus kan vinden om het patroon van mijn gedachten te herkennen en ze dan wat meer te kunnen "controleren". Gisteren was de tweede sessie en we gaan hier 1 x per week mee verder.
Fysiek is het stabiel. Nog steeds geen infuus en het trainen gaat me steeds makkelijker af. Oppassen dat ik niet teveel ga/wil doen.

Het weekend was prima en voor het eerst wilde ik zondag eigenlijk nog niet terug. Dinsdag ben ik met Bar in den Haag nog naar een tegelhandel gegaan maar die Haagse Harries hadden niet veel bijzonders. Nu toch gewoon de tegels bij Meijer besteld. Edwin gaat volgende week de keuken slopen en de week daarna wordt de nieuwe keuken geplaatst door A.C.H.

Het bezoek loopt toch nog steeds wel lekker. En je ziet: Feijenoord wint met 4-0, ik voel me goed en gelijk komen Willem en Wilma Verrips op bezoek. Dat kan geen toeval zijn, haha!
Vanmiddag met Tamara weer een spelletje gedaan; weer gelijk, 1-1 (vorige week 2-2). Ze heeft dus toch wel wat van mij; we zijn aan elkaar gewaagd. Mijn moeder belde af want die voelde zich niet zo lekker; verstandig dat ze thuis gebeleven is dus.

Bar komt vanavond weer slapen; die ga ik ff vroeg naar bed sturen want ze komt chronisch slaap tekort volgens mij. Het blijft fantastisch dat ze hier kan blijven slapen. Aan de andere kant, waarom eigenlijk niet? Morgenavond weer naar huis voor het weekend. Zo komen we steeds dichterbij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik neem volgende week een leuk postertje van de jongens uit 020 voor je mee. Geniet van je weekend thuis. Ik zie je volgende week woensdag(ik bel je eerts ff) Mzzl VV

Anoniem zei

We vonden het fijn je weer gezien/gesproken te hebben! Je kracht en je moed om je hier doorheen te slaan hebben veel indruk op ons gemaakt. En zoals je weet, komt "ons" cluppie ook altijd weer terug aan de top :-) We zijn in the winning mood !!!
Groetjes, Willem & Wilma