donderdag 27 november 2008

Week 13

Ik ben de titels van de berichten maar weeknummers gaan geven. Zou niet weten wat ik er anders van moet maken. M.a.w. het wordt erg ééntonig en daardoor ben ik deze week niet op mijn best. Iedereen vertelt je dat dat logisch is en het juist raar zou zijn als je dat niet hebt. Dank je wel, dat snap ik ook, maar daar wordt het niet leuker van helaas. Gewoon maar verstand op 0 en wachten tot het beter wordt. Maar ja, verstand op 0 valt bij mij niet mee hè......nou nou, wat een kapsones hoor ik je denken! :)
In week 12 stond dat ik misschien wel weer ging honkballen maar ik denk dat dat niet lukt. Co kan dat ws niet betalen want ik ben natuurlijk wel free agent.

Morgen weer naar huis, de plavuizen in de keuken zijn gelegd dus het gaat er op lijken. Ik hoop dat het een beetje droog is dit weekend zodat we ff naar buiten kunnen. Eerst morgen weer een peptalk met de CF-arts.

Als er mensen op bezoek komen vraag ik ze altijd of ze niet verkouden zijn etc. Ik kan nu echt geen risico nemen om iets op te lopen. Dat kost me dan gelijk een paar weken hersteltijd en het zou toch zonde zijn als er dan een gelegenheid aan je neus voorbij gaat. Dus no hard feelings als ik zoiets aan je vraag.

Barbara begint het ook wel een beetje genoeg te vinden. Er komt ook nog een tijd aan dat ik in "Utreg" lig. We verwachten echter dat dat toch een ander gevoel gaat geven. Als alles volgens plan verloopt ben je daar redelijk snel aan het trainen om naar huis te gaan en dat is toch heel anders dan de onzekere tijd hier.
De bereikbaarheid in Utrecht is wel veel lastiger. En ze kan niet blijven slapen (denken we). Ze hebben dat ziekenhuis echt aan de verkeerde kant van de stad gebouwd!

Geen opmerkingen: