vrijdag 19 december 2008

Week 16 - prettige feestdagen

En het is bijna kerst...toen iemand enige tijd geleden tegen me zei dat ik met de feestdagen wel wat langer naar huis kon dacht ik: "toedelidoki, dan ben ik allang in Utrecht". Maar helaas, het ziet er niet naar uit. Je weet het natuurlijk nooit en dat is gelijk de grootste frustratie. Eigenlijk ben ik nu in supervorm en zou het goed zijn als de oproep nu zou komen. Je moet toch altijd blijven waken dat je niet iets oploopt waardoor je een terugslag krijgt.

Met kerst ga ik 1e kerstdag naar huis tot zondag en de week erna op oudjaarsdag. Mocht het me teveel worden ben ik zo in den Haag dus dat is geen probleem.

Barbara is helaas niet echt hersteld na vorige week. Ik denk dat ze in de vakantie twee weken lang gaat slapen (inmiddels is het zaterdag en ze is idd geveld). Het is op school ook niet echt leuk op het ogenblik. Er worden wat mensen ontslagen maar met name de manier waarop dat gebeurt en het tijdstip waarop verdient niet de schoonheidsprijs....
Leuk hè dat onderwijs.....Ik ben dus meer met haar bezig dan met mezelf.

Deze week hebben we veel mensen onze jaarlijkse email gestuurd met de beste wensen. In plaats van kaarten doneren we dat uitgespaarde geld dan aan Oxfam Novib.
Alle mensen die deze mail niet hebben gekregen of die we vergeten zijn een kaartje te sturen omdat we hun mailadres niet hebben wensen we hierbij prettige kerstdagen en een heel goed en gezond 2009!

Geen opmerkingen: