donderdag 15 januari 2009

Week 21 - ff wennen

Sinds zaterdag zijn we dus thuis. Het is met name voor Barbara en mijn moeder veel rustiger natuurlijk als ik thuis ben. Voor mij is het wennen; dat klinkt misschien raar maar ik ben toch 4,5 maand weg geweest...
Ook word ik thuis meer geconfronteerd met mijn beperkingen dan in het ziekenhuis. Daar had ik alles binnen een straal van 8 meter bij de hand en/of werd alles voor je neergezet.
Gisteren ben ik voor de eerste controle in den Haag geweest en die uitslag was goed. Vandaag echter werd ik wakker met koorts! Alarm, want dat kan ik niet hebben. Stel dat Utreg belt en ik heb koorts dan gaat mijn beurt voorbij. Even het ziekenhuis gebeld en dat resulteerde in het nemen van paracetamol en een 2-wekenkuur extra antibiotica. Kan er nog wel bij hoor!
Ik moet mijn draai dus nog en beetje vinden, maar eerst moet ik nu ff die koorts kwijt Even afwachten dus.
Overigens waren er vorige week longen beschikbaar voor mij maar die zijn in een vroeg stadium afgekeurd. Ik ben ook niet gebeld of zo maar hoorde het achteraf. Het komt dus wel dichtbij.

Geen opmerkingen: