zondag 12 april 2009

Rust, bloemen, herstel etc.

Morgen dus naar huis. Dat betekent verder werken aan mijn herstel en zorgen dat Barbara eindelijk de rust krijgt zodat zij weer energie kan opladen. Dat zal gaan met vallen en opstaan maar gaat ons zeker lukken!!!

Via deze weg willen we alvast iedereen die ons heeft geholpen, meegeleefd heeft via kaarten en /of reacties op het blog (wel een uitvinding trouwens), sms-jes, e-mail, telefoontjes ontzettend bedanken. Het heeft zeker geholpen als je ervaart hoeveel mensen aan je denken; ook dat is ongelooflijk!!!

Ik zal het blog voorlopig wel bijhouden maar niet meer zo frequent. Wekelijks ga ik naar Utrecht voor controle en daarnaast ga ik bij CURA fysiotherapie mijn conditie en spierkracht weer opbouwen.

We vragen verder om begrip als we de boot even afhouden wat betreft bezoek. We hebben allebei echt even behoefte aan rust.
Mijn stem begint langzaam terug te komen maar heeft nog wel 2 weken nodig denk ik.

Geen bloemen

Bloemen vormen voor mij een zeker risico . In bloemenwater komt namelijk de schadelijke pseudomonas bacterie voor. En die is nou net de oorzaak van het verminderen van de longfunctie als de bacterie zich in de longen nestelt. De bloemen moeten elke dag vers water krijgen om dit risico uit te sluiten. We zullen best wel eens een bloemetje in de kamer zetten maar het is zonde en niet handig als we nu ineens van alle kanten bloemen krijgen.

De betrokkenheid en belangstelling van zoveel mensen is ons veel meer waard en is mooi om te ervaren.

Lieve mensen, HET MOOISTE KADO HEBBEN WE AL GEHAD!!

Geen opmerkingen: