maandag 4 mei 2009

Thuis en wie o wie?

Gisteren ben ik dus thuisgekomen en zo voelt het ook echt. De vorige keer was ik onrustig en voelde ik me de 2e dag al niet best. Nu voelt het echter vertrouwd en heb ik al best veel gedaan.
Gisteravond hebben we bij Mar en Mies gegeten en daarna vanaf ons huis lopend ijs gehaald bij Pronto (vanwege de hygiƫne ik helaas niet, maar een magnum is ook heel lekker!).

Vandaag veel buiten geweest in de tuin en vanmiddag met Bar het dorp ingelopen voor wat shopwerk. We verbazen ons er steeds weer over hoe makkelijk dat gaat. Het meeste last krijg ik van mijn rug, maar dat is een oude kwaal. Als ik straks die spieren mag trainen zal dat ook minder worden.

Dan even een vraag: een paar weken geleden hebben we vanuit de organisatie "Sporten voor organen" 2 T-shirts gekregen met daarbij een brief dat die shirts kado gedaan zijn door iemand. "Ze zal zelf wel vertellen van wie jullie de shirts hebben gekregen" stond er in de brief. Tot op heden echter niks gehoord dus we zijn eigenlijk razend nieuwsgierig wie dit is geweest.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Peter zal mij even voorstellen ik heet Nancy en mijn man 55 jaar is verleden jaar getransplanteerd 2 longen ook,eenmaal thuis moesten wij beide ook wennen aan de geheel nieuwe situatie ,het zal echt wel een jaar duren voor al het achterliggende een plekje heeft maar verder is het zo vreselijk genieten en dat zal voor jullie ook zijn,geniet er van he Gr Nancy van der Velden

Anoniem zei

wat fijn lekker thuis, laat nu de zon maar schijnen
groet de kroontjes

Anoniem zei

Ha die Peet,

Geweldig om je verhaal op deze manier te volgen...denk dat ik elk dag wel even heb gekeken of er nieuws was...Ik hoop nu echt dat het met stappen vooruit zal gaan. Wellicht zie ik je komend weekend op het veld...(zou een brok in mijn keel krijgen) en anders zeker later nog wel. Geniet van het leven. Groeten Dave

Robin van doornspeek zei

Mooie verhalen peet,
Kom je donderdag lopend naar het veld? Haha
Zeker weten tot snel, topper
Gr de van doornspeekies

Anoniem zei

Hoi Peter met (cf) Margriet Wat fijn dat je nu dan toch thuis bent ik hoop dat je eindelijk kan gaan genieten en wens je het allerbeste met alles.Ook voor je vrouw barbara heel veel geluk samen groetjes Margriet.

Astrid zei

Hoi Peter en Barbara,

We zijn inmiddels een weekje verder, hoe gaat het met jullie??

Groetjes van Astrid van Heeringen