woensdag 17 september 2008

Af en toe naar huis

Gisteren hebben we een gesprek gehad met de longarts in den Haag. We zijn tot de conclusie gekomen dat het het beste is om niet meer voor langere tijd naar huis te gaan. De tijd tot de transplantatie zal ik dus opgenomen blijven in het Haga ziekenhuis.
Hier blijf ik toch het beste in conditie en onder controle. Een rare gedacht, pffffffff

Het is wel mogelijk om steeds een paar dagen naar huis te gaan. Deze kamer blijft voor mij gereserveerd. Bar kan blijven slapen wanneer ze maar wil. We hebben na het gesprek even snel bedacht dat ik dan bijvoorbeeld steeds op vrijdag met haar mee naar huis ga en dan zondagavond weer terug. Bar blijft dan zondag en maandag slapen.
Zo komt er ook voor haar een beetje vast ritme in de week want nu zitten we steeds te bedenken wat te doen.

Waarschijnlijk ga ik volgende week dus wel een paar dagen naar het UMC. Ik hoor morgen wanneer dat zal zijn.

Geen opmerkingen: