vrijdag 20 februari 2009

Week 26 = half jaar !

De server op mijn werk is vervangen dus kan ik weer zonder problemen mail ontvangen en versturen.
Woensdag zijn we weer naar den Haag geweest. De uitslagen waren wederom goed en iets beter dan vorige week toen ik net die koorts achter de rug had. Dat is dus een goed teken. Zondag is de extra kuur antibiotica afgelopen en dan verwacht ik ook weer wat meer trek te krijgen zodat ik die 2 kilo er weer aan kan eten die ik kwijt ben.

Barbara is nog steeds thuis en nu blijkt pas hoe alles erin gehakt heeft. Als je dan rust neemt komt het er pas uit. Het gaat niet over door twee weken thuis te blijven; dat is vervelend maar ze moet er nu echt aan toegeven voordat het helemaal fout gaat. Ontspannen en leuke dingen doen.

Tamara en Noud zijn terug van wintersport. Gelukkig dat ze tussendoor niet terug hoefden te komen omdat ik opgeroepen ben, hoewel ze dat liever wel hadden gedaan als ik daardoor aan de beurt was geweest. Volgend jaar gaan we gewoon weer mee!

Volgende week wordt er een afspraak gemaakt in Utrecht. Het is alweer een half jaar geleden dat we daar geweest zijn en het is toch prettig als je elkaar weer eens spreekt. Niet dat ze ook maar iets kunnen zeggen over hoe lang het nog gaat duren maar het is wel goed contact te houden. Telefonisch is er overigens wel contact geweest. Ik heb nu wel eens het gevoel dat de oproep helemaal nooit meer komt omdat het zo lang duurt. Het is sowieso heel erg rustig met het aantal transplantaties dat wordt uitgevoerd.

Nog steeds heb ik moeite om me te concentreren bij het lezen van een boek. Ik ben nu begonnen met een gratis online cursus Spaans. Ik probeer dat elke dag even te doen en het is wel grappig. Die cerveza bestellen lukte altijd wel maar het is leuk om iets meer te kunnen doen met een taal.

Geen opmerkingen: