donderdag 9 oktober 2008

Goed en slecht in één week

Na een supermaandag en een aardige dinsdag is het de laatste twee dagen weer minder. Mijn probleem is nog steeds dat ik teveel ga doen als ik me goed voel. Het aloude gezegde van sportfysio Sven Vos "je moet een goede dag een goede dag laten" is toch nog steeds niet tot me doorgedrongen.....zal wel nooit helemaal uit mijn systeem gaan ben ik bang.
Maandag was ik dus voor mijn doen super en heb gelijk (te) veel getraind en gegeten. Dinsdag ging het nog maar woensdag en vandaag kreeg ik de rekening gepresenteerd. De hele dag een hartslag van 140 die pas om 6 uur 's avonds terugzakt tot mijn normale hartslag van 120. Ook dat zal voor iedereen hoog klinken maar dat is nu eenmaal nodig om mijn gigantische lichaam van zuurstof te voorzien... En geloof me, een hartslag van 140 de hele dag is redelijk vermoeiend.

Barbara is vanavond lekker uit eten met oud studiegenootjes en komt straks slapen. Gisteren is ze wederom extra gebleven omdat het niet zo lekker ging. We halen die ziektekostenverzekering er wel uit zo :)
Morgen even afwachten maar in principe ga ik wel naar huis in het weekend. We moeten tenslotte ook nog tegels uitzoeken voor de nieuwe keuken die in november geplaatst wordt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Geniet van het weekend thuis en doe rustig aan!!!!!!!

VV